Monday 27 August 2007

Filtar/ Blankets


Om jag hade 2200 kr liggandes skräpandes så skulle jag köpa barnen varsin filt från Klippan. Jag kan inte tänka mig något mysigare än få gosa under en mjuk och varm filt en kall höstdag.

Om det är någon som har 200 kr och är i behov av en picknickfilt, så finns Himla- filten för halva priset på Nordiska galleriet.

The beautiful blanket from Klippan sets you back £80 att Frapp.se, but what a treat! If I had the money, the kids would get one each to snuggle up with.

If you are passing Nordiska galleriet
in Stockholm, you'll find the pick-nick blanket from Himla at the sale costing less than £14. Bargain!

Bild: frapp.se

2 comments:

Anonymous said...

Inte så mycket pengar över, men får gärna tips om var Himla-lagret finns. Kanske över en fika under lördagen? Har en kompis med mig ner men vi älskar att fika ;).
Ev söndag fm kan funka också.

Lox said...

cia: nu vet jag inte om lagerbutiken har öppet den här helgen, och hemsidan strular för min del. Kolla gärna själv på www.himla.se. Där finns också en bra karta. Annars ligger det på Gimovägen, precis bakom järnvägen vid Luthagen.

Jag älskar också att fika. ;-D Måste bara höra med maken om något är inplanerat lördag eller söndag. Vad kul i så fall!